Spørgsmål til din ordre?
Har du spørgsmål angående din ordre i webshoppen er du velkommen til at sende en mail. Vi kan også kontaktes på telefon nummer 60 66 00 19, indenfor de normale åbningstider.
Skulle du blive forhindret i at møde op til den tid du har booket hos os, bedes du afmelde din tid SENEST 48 timer før, den aftalte tid. Afbudsregler gælder tider, som der er booket pr. telefon, sms, bookingsystem og personligt.
Har du brug for at aflyse din tid eller flytte din tid, skal du kontakt os senest 48 timer før behandlingens start pr. sms. på 60 66 00 19. aflysning pr mail er ikke gældende. og afvent en bekræftelse fra os ved aflysningen af din behandling. Det er vigtigt at prioritere, at vi skal bekræfte din sms, ellers er afbudet ikke gyldigt!
Ved helt udeblivelse, eller afbud “i sidste øjeblik” opkræves der betaling, 100 % af den bookede tids værdi.
Ved sygdom. Skulle du gå hen og blive syg, da kontakt os senest kl 8.00. ellers opkræves 100% af den aftalte tids værdi.
Hvorfor?
Fordi det er ofte umuligt at kunne nå, at booke nye kunder ind med kort eller ingen varsel, og fordi vi aftaler tid med dig og derved siger nej til andre kunder, der ellers ville have kunnet komme istedet.
Vi håber på din forståelse.
BEKRÆFTELSE AF TIDEN:
– Når du har modtaget en booking bekræftelse, så er din booking godkendt.
ANKOMST:
Ankom altid forberedt til din behandling. Dvs: fx uden makeup, neglelak, m.m og kom gerne i god tid til din behandling.
FORSINKELSE:
Er du forsinket så giv endelig besked i god tid, er du mere end 15 minutter forsinket kan vi være nødsaget til, at rykke eller aflyse din booking, hvis vi ikke har tid i kalenderen.
GARANTI:
Garanti på behandlingerne skal senest reklameres til Box of beauty indenfor 3 dage, før dette er gældende, samt er det vigtigt, at du inden for 7 dage kan få dækket den garanti der er stillet til rådighed for dig. Er tiden gået over de 7 dage er aftalen herefter er ikke gældende. Af følgende garantibetingelser vil alt sammen blive vurderet ud fra behandling og afhængigt af situationen af behandleren selv.
– Der ingen refundering på behandlinger, men afhængi af situationen, finder jeg en løsning på godtgørelse af behandling.
Der er ingen erstatning på forsvundne gavekort eller rabat kort. Eller tilgoder der er udløbet på dato. Samt konkurrencer der ikke bliver indløst inden fristen.
Ved køb af produkter er der 14 DAGES returnerings ordning i form af kontant tilbagebetaling eller overførsel. Du kan også bytte til andet, hvis produktet er i samme stand som da du købte det.
Vi henviser desuden til siden: Handelsbetingelser hvor der står mere uddybet info ved produktkøb.